Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak usunąć problem i skąd się wziął

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak usunąć problem i skąd się wziął

    Chłopaki, gdyby ktoś szukał opon na zimę to znajomy sprzedaje w takich cenach.
    Są to opony nowe a nie jakieś bieżnikowane.

    FIRESTONE WINTERHAWK 180 zł
    FULDA MONTERO 3 192 zł
    UNIROYAL MS PLUS 77 190 zł
    GOODYEAR UG 9 220 zł
    CONTINENTAL TS 830 230 zł

    Ceny brutto z dostawą, odbiór za pobraniem, F-VAT.
    Opony DOT 14

    195/65/15

    roLLo, wybierasz się na spot?

  • #2
    Jak usunąć problem i skąd się wziął

    Panowie dziś niemiło mnie zaskoczyła moja octavia.
    Po spędzonym całym dniu na świeżym powietrzu. ( zawsze garażowana) Przy odpaleniu zapaliły się kontrolki ABS i ASR. Hamuje normalnie i niczego niepokojącego nie zauważyłem w czasie jazdy.
    Tylko skąd się wzięły te świecące kontrolki?
    Jak je usunąć.
    Niestety komputer na szybko podpięty wskazał elektroniczną usterkę pompy wspomagania. Czy to możliwe?

    Komentarz


    • #3
      Podobnie miałem, po odpaleniu auta,a stało w garazu ABS ASR sie swieciło... pod kompem brak błedów, po nocy gdy znowu odpaliłem kontrolki czary mary zgasły

      Komentarz


      • #4
        Biały1, zrób pełne skanowanie ( Auto-scan ) i wrzuć na forum.

        Seat Leon ST FR by mirek_p11

        Fotki
        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
        Fotki

        Komentarz


        • #5
          no właśnie komputer nie był mój. Ja nie posiadam.
          A to co udało się sprawdzić to pokazało elektroniczny błąd pompy wspomagania. A nie udało się nic więcej zrobić bo wystąpił problem z połączeniem oraz skasowanie tego błędu nie było możliwe.

          Komentarz


          • #6
            Biały1, zobacz jeszcze tu

            Seat Leon ST FR by mirek_p11

            Fotki
            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
            Fotki

            Komentarz


            • #7
              Mi ostatnio się paliły ASR i check engine i byłem przerażony że to pompowtryski na szczęście obeszlo się na poprawie samej elektroniki i styków. marcinpppl w temacie co podrzucił mirek_p11, też o tym wspomina. Może gdzieś kable przestały stykać albo się przetarły?
              Łukasz

              Komentarz


              • #8
                U mnie nie łączył kabel masy przy pompie hamulcowej. Podociskaj kable pod maską przy pompie abs (spora wiązka kabelków spięta do jednej wtyczki na pompie) a następnie sprawdź czy kontroli zgasną - u mnie zadziałało. Wymiana pompy abs to ostateczność ale to na 99% nie w niej leży problem.
                Paweł

                Komentarz


                • #9
                  Biały1, Gdzieś czytałem na forum że jak szwankuje czujnik stopu przy pedale to się może oświecić kontrolka ABS.
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz


                  • #10
                    po wstępnej diagnozie wiem ze nie działa ABS. wszystko co mogłem ręcznie sprawdziłem. Czekam jeszcze na możliwość diagnozy Vag. ale to dopiero będzie możliwe w czwartek. Tak przy okazji jaki kabel zakupić do mojej octy aby pasował?
                    2.0 benzyna 2003 r. silnik AZJ

                    Komentarz


                    • #11
                      Biały1, zaglądałeś pod maskę i ruszałeś tymi kablami co wchodzą do pompy ABS tak jak pisałem w poprzednim poście? U mnie jak świeciła się kontrolka ABS hamulce działały tak jakby pompy nie było czyli koła się blokowały podczas hamowania. Czasami kontrolka sama gasła i za kilka dni znowu się paliła aż w końcu zaświeciła się na dobre i zgasła dopiero po wypieszczeniu kabli. Od tamtej chwili kontrolka się nie świeci Podpięcie pod kompa wskazywało na uszkodzoną pompę abs wymiana pompy (wraz z przeprogramowaniem) na inną używkę nic nie pomogła.
                      Paweł

                      Komentarz


                      • #12
                        Po spędzonym całym dniu na świeżym powietrzu. ( zawsze garażowana)
                        Jakbyś noc przespał pod drzwiami na dworze też byś usmarkany chodził. :szeroki_usmiech
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez AdamB
                          Po spędzonym całym dniu na świeżym powietrzu. ( zawsze garażowana)
                          Jakbyś noc przespał pod drzwiami na dworze też byś usmarkany chodził. :szeroki_usmiech
                          Ta odpowiedz nie wnosi nic nowego do tego tematu. Plusika za nią nie złapiesz.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Biały1
                            Tak przy okazji jaki kabel zakupić do mojej octy aby pasował?
                            Ja mam coś takiego Link podstawowe sprawy na nim zrobisz (czasami nawet ciężko inspekcję olejową czy serwisową jet przestawić), w opcje zaawansowane się nie bawię bo się na tym nie rozumiem :P
                            Oczywiście do kabla niezbędny jest komputer najlepiej laptok
                            Paweł

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez maksiu
                              Biały1 napisał/a:
                              Tak przy okazji jaki kabel zakupić do mojej octy aby pasował?

                              Ja mam coś takiego Link podstawowe sprawy na nim zrobisz (czasami nawet ciężko inspekcję olejową czy serwisową jet przestawić), w opcje zaawansowane się nie bawię bo się na tym nie rozumiem
                              Lepiej trochę dołożyć(nie dużo) i kupić od kolegi z forum sprawdzone i wiele osób już od niego kupiło
                              Forum - Octavia Club Polska
                              jakby co posiadam kabel vag

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Biały1
                                Ta odpowiedz nie wnosi nic nowego do tego tematu. Plusika za nią nie złapiesz.
                                Jakbyś mieszkał bliżej to bym Ci zdiagnozował VCDS-em.
                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                Komentarz


                                • #17
                                  Biały1, Miałem dokładnie to samo w Swojej, świecąca kontrolka ABS plus ASR i brak działającego ABS-u.
                                  Diagnoza - Czujnik ABS-u w lewym tylnim kole, zdiagnozowane przez komputer w chyba NorAuto.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Po diagnostyce nie wykazało żadnych błędów. A ABS i ASR wciąż się świecą i nie działa ABS.
                                    Dodam po dzisiejszej diagnostyce w innym miejscu kod błędu 01276 nie wiem jakim programem wykonano diagnostykę.
                                    Jakeś sugestie jak to usunąć i jaki przybliżony może być koszt naprawy?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Re: Jak usunąć problem i skąd się wziął

                                      Zamieszczone przez Biały1
                                      (...) komputer na szybko podpięty wskazał elektroniczną usterkę pompy wspomagania. Czy to możliwe?
                                      Przepraszam, że tak trochę obok tematu ale jaka jest w O1 elektronika w pompie wspomagania? :shock:
                                      Swoją drogą tytuł wątku doskonale ułatwi późniejsze odnalezienie takiego problemu w szukajce... :roll:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Dodam po dzisiejszej diagnostyce w innym miejscu kod błędu 01276 nie wiem jakim programem wykonano diagnostykę.
                                        Jakeś sugestie jak to usunąć i jaki przybliżony może być koszt naprawy?
                                        Wszystko już się wyjaśniło. Brak zasilania do pompy ABS było tych objawów Przyczyną.
                                        Dziękuję za wszystkie pomocne podpowiedzi.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          podlacze sie do tematu, bo w zeszlym roku zima mialem podobny problem. Jak byla chlapa i bloto posniegowe to zapala mi sie kontrolka abs i asr, w tym momencie byl brak abs. A jak bylo sucho i ladna pogoda wszystko wracalo do normy i abs dzialal. Przyczyna tej usterki wyszla na wiosne przy zmianie opon na letnie, winowajca bylo tylne lewe lozyko, ktore mialo straszne luzy (padlo) po wymianie juz prawie rok jezdze i wszytko jest ok. Gdybym wymienil czujnik niepotrzebne bym sobie dodatkowe koszty zrobil
                                          pekool

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X